Często zadawane pytania i odpowiedzi
Czy można zwrócić/wymienić towar?
Do zwrotu lub reklamacji prosimy użyć linku dotyczącego zwrotu/reklamacji. Wymiana towaru niestety nie jest możliwa. Jeśli więc chcesz nowy rozmiar jak najszybciej, musisz go zamówić i opłacić. Na nowy egzemplarz obowiązuje aktualna cena z e-sklepu, chyba że jest to nasz błąd w ekspedycji, gdy wysłaliśmy inny towar niż zamówiony.
Jak wybrać właściwy rozmiar?
Przy każdym produkcie pod piktogramem metra znajduje się tabela rozmiarów, gdzie znajdziesz wszystkie potrzebne wymiary. Jak mierzyć, znajdziesz tutaj.
Jaka jest różnica między poszczególnymi krojami dziecięcych spodni i kurtek?
Do wyboru właściwego kroju spójrz na pomocne tabele. Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o produktach.
Interesuje mnie towar, który jest wyprzedany. Kiedy będzie ponownie dostępny?
Polecamy ustawić przy konkretnym produkcie i rozmiarze strażnika Evžena, którego znajdziesz pod galeriami zdjęć produktów. Jak tylko wybrany przez Ciebie rozmiar zostanie uzupełniony, otrzymasz e-mail.
Co oznacza, gdy produkt ma w nazwie II. jakość?
Przy drugiej jakości zawsze chodzi o jakąś drobną wadę lub defekt, na przykład plamkę lub nieprecyzyjnie naprasowany odblask. Na funkcję odzieży nie ma to żadnego wpływu.
Gdzie są produkowane produkty Unuo?
Większość naszych produktów produkujemy z miłością w Táborze. Produkty, których technologicznie jeszcze nie opanowujemy, są dostarczane przez zewnętrznego dostawcę.
Czy można gdzieś przymierzyć produkty?
Nasze produkty możesz przymierzyć i kupić w kilku sklepach w Republice Czeskiej. Listę sklepów znajdziesz tutaj.
Co robić, gdy nie przeszła płatność kartą online?
Jeśli nie przeszła płatność kartą, możesz użyć kodu QR lub od razu przesłać pieniądze na nasze konto. Dane do płatności znajdziesz pod swoim zamówieniem. Jako symbol zmiennej wpisz numer zamówienia.
Zwracam towar, do którego dostałam prezent za darmo. Czy muszę zwrócić prezent?
Jeśli dojdzie do odstąpienia od umowy kupna przez kupującego, kupujący jest zobowiązany wraz z towarem zwrócić również otrzymany prezent.